ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"סדרת הטעמים החדשה"
יבואנית קנווד יוצאת בקמפיין השקה לסדרת המיקסרים, באמצעות פרסום ירקוני
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/3/2005 14:25
"ברימאג דיגיטל אייג'" יבואנית מוצרי קנווד בישראל, יוצאת בקמפיין השקה לסדרת המיקסרים הצבעוניים של קנווד - "קנווד פטיסייר". 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ירקוני, כולל שילוט חוצות, מגזינים ופעילות קד"מ, בהיקף כ-1.4 מיליון שקלים. 

הסלוגן המוביל את הקמפיין: "קנווד פטיסייר. סדרת הטעמים החדשה". 

תקציבאית: אפרת פוגל מגל, ניהול קריאייטיב: אלי אלול, קריאייטיב עדי שטמפר, מנהלת מדיה: יפעת דקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...