 |
"ברימאג דיגיטל אייג'" יבואנית מוצרי קנווד בישראל, יוצאת בקמפיין השקה לסדרת המיקסרים הצבעוניים של קנווד - "קנווד פטיסייר".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ירקוני, כולל שילוט חוצות, מגזינים ופעילות קד"מ, בהיקף כ-1.4 מיליון שקלים.
הסלוגן המוביל את הקמפיין: "קנווד פטיסייר. סדרת הטעמים החדשה".
תקציבאית: אפרת פוגל מגל, ניהול קריאייטיב: אלי אלול, קריאייטיב עדי שטמפר, מנהלת מדיה: יפעת דקל.
|
 |
 |
 |
 |
|
|