ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
השיק האיטלקי
בית האופנה זניה יוצא בקמפיין השקה לבושם החדש לגברים, בהיקף כמיליון שקלים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/3/2005 13:28
בית האופנה האיטלקי לגברים "זניה" יוצא בקמפיין ההשקה לבושם Z ZEGNA, בהיקף מדווח של כמיליון שקלים.  

הקמפיין יכלול שלטי חוצות, פוסטרים, וכן מודעות פרסום בעיתונות היומית ובמגזינים. 

הקמפיין צולם ברביירה האיטלקית ומציג גבר הרוכב על אופנוע כבד. מהחברה נמסר כי "הגבר של זניה משדר את השיק האיטלקי: גישה חצופה לחיים , אנרגיה חושנית, סטייל, חופש ואמת". 

יצוין כי הבושם מיובא ומשווק בישראל על ידי חברת ש. שסטוביץ'. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...