ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ממשיכים בקומביניישן
ריגלי יוצאת בפעילות רדיו אינטראקטיבית למותג המסטיקים ג'וסי פרוט, בהשקעה של רבע מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/3/2005 12:48
חברת ריגלי יוצאת בפעילות קד"מ אינטראקטיבית, בהמשך להשקתמותג המסטיקים "ג'וסי פרוט".  

היקף ההשקעה במהלך, מוערך בכ-250 אלף שקל והוא כולל פעילות בתוכנית הבוקר של Esc 99 ובתוכניתו של שמוליק טיאר ברדיו 103FM. 

מהחברה נמסר כי "הפעילויות ברדיו נבנו כחלק מערכי המותג: לא שיגרתי, הרפתקני, שובר מוסכמות ובעל חוש הומור ובהקשר לסלוגן – 'הבאנו אותה בקומביניישן'". 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...