/images/archive/gallery/228/751.jpg לאומי קארד בקמפיין ל-Multi
מתוך סרטון הפרסומת
לאומי קארד הרוויחה 30 מיליון שקל
בהיקף הפעילות של חברת כרטיסי האשראי חל ב-2004 גידול של 11%. בבתי העסק חל גידול של כ-14.5% בהיקף מחזורי הסליקה
דפדף בכלכלה
יהודה שורני 22/3/2005 10:52
הרווח הנקי של חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד זינק ב-2004 ב-440% ל-30.4 מיליון שקל. למרות זאת המדובר בחברת האשראי בעלת השיעור הרווחיות הנמוך ביותר מבין החברות בענף.
בהיקף הפעילות של לאומי קארד חל בשנת 2004 גידול של 11% הנובע מעליה של 9% במספר הלקוחות הפעילים, 44% בהיקף הלקוחות של בנקים אחרים וכ-10% בממוצע בהיקף הפעילות לכרטיס. בין הגורמים לגידול, מעבר לשיפור המצב במשק, ניתן לציין את השימוש הגובר בכרטיס אשראי כאמצעי תשלום לעומת אמצעי תשלום חלופיים, לצד הרחבת האפשרויות בהן ניתן לשלם בו, כגון הוראות קבע, תשלומים למשרדי ממשלה ועוד.
בבתי העסק חל גידול של כ- 14.5% בהיקף מחזורי הסליקה וכיום 36 אלף בתי עסק סולקים באמצעותה. בסה"כ מוערך חלקה של לאומי קארד בהיקף שוק ההנפקה ב-26% ובתחום סליקת הויזה ב-52%.
לאומי קארד מנוהלת על ידי אריה הילוויל בתפקיד יו"ר הדירקטוריון משמש יונה פוגל. כל חברות האשראי הציגו ב-2004 עליה יפה ברווחיותן בזכות העליה בהיקף הפעילות במשק. ישראכרט סיימה את השנה ברווח של 105 מיליון שקל וחברת כאל סיימה את 2004 ברווח של 95 מיליון שקל גידול של 30% בהשוואה לתקופה המקבילה.