ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
האחיות פיק יובילו קמפיין אופנה
יובילו את קמפיין אביב-קיץ 2005 של מותג האופנה "סטודיו פשה". סך ההשקעה השיווקית בעונת אביב-קיץ 2005: כמאה אלף דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
22/3/2005 10:42
האחיות שרונה ודניאלה פיק תהיינה הפרזנטוריות של מותג האופנה לצעירות "סטודיו פשה". הן יובילו בעונה הקרובה את הקמפיין של חברת האופנה, הכולל פוסטרים ויחסי ציבור.   

בעונות קודמות הובילו את קמפיין יחסי הציבור של החברה הדוגמניות קרן מיכאלי, חני מאיירס וליאל דניר. 

"הבחירה בפיקיות הייתה ברורה מאליה, עולם הערכים הצעיר והטרנדי של 'סטודיו פשה' מקביל לזה של האחיות פיק, השתיים מייצגות בדיוק את קווי האופי של המותג ולכן החיבור היה כמעט מיידי", אומרת אור פשה, מנהלת שיווק "סטודיו פשה", ומוסיפה עוד נימוק לבחירה: "באמצעות שתי פרזנטוריות ניתן להציג יותר פריטי לבוש ולחשוף את הקהל למגוון רחב יותר של הקולקציה". 

אופנת "סטודיו פשה", הוקמה באמצע שנות ה-80 והיא בבעלות פרטית של האחים אבי וגדעון פשה.  לחברה חנות דגל הממוקמת ברחוב שנקין בתל אביב, והיא משווקת את קולקציות הבגדים שלה בכ-130 חנויות אופנה ברחבי הארץ.   
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...