ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דוגמנים סלולריים
סמסונג וסלקום בקמפיין משותף, מבית היוצר של ראובני-פרידן, בהיקף רבע מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
21/3/2005 11:31
החברות סמסונג סלולר וסלקום יוצאות בקמפיין משותף, להשקת מכשירי סמסונג חדשים ברשת סלקום. 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, כולל טלוויזיה ועיתונות, בתקציב מדווח של 250 אלף דולר. 

המכשירים יוצגו בקמפיין כדוגמנים מתחילים, המגיעים לסוכנות דוגמנות ומלהיבים את הסוכנת בעיצוב ובאסטטיקה החיצונית, בהתאם לערכי המותג של סמסונג הנתפס כמותג אופנתי.  

לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג סלולר, "מבצע ההנחות מאפשר לכמה שיותר משתמשים ליהנות מהיצע מכשירים מתקדמים במחירים אטרקטיביים".  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...