ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פטרייה ידידותית
מוריאל סגל מככבת בקמפיין החדש לתכשיר אגיסטן V, מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
21/3/2005 11:26
חברת התרופות אגיס מעלה לאוויר קמפיין פרסום לתכשיר אגיסטן V, שישווק מעתה ללא מרשם רופא. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, ילווה גם במודעות בעיתונות ובאינטרנט, בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקלים. 

הסרטון, בבימויו של גיא שגיא ובכיכובה של הדוגמנית מוריאל סגל, מציג בחורה צעירה ששגרת יומה נפגעת בשל פטרייה מציקה, שמלווה אותה לאורך כל היום וגדלה מסצינה לסצינה.  הפטרייה נעלמת רק כאשר הבחורה מגיעה לבית המרקחת ורוכשת את התכשיר. 

לדברי אורלי כהן, מנהלת חטיבת OTC באגיס, "המסר שמלווה את הקמפיין הוא שאגיסטן V, אותה תרופה בטוחה ומוכרת שקיבלת עד היום מהרופא - מהיום ללא מרשם רופא ובשליטתך".  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...