ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גלידה זה משמין?
הקמפיין לגלידות קרמיסימו, באמצעות ג. יפית, מחזיר למסך את מאיה ישעיהו בהופעת בכורה אחרי הלידה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
21/3/2005 11:02
שטראוס מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה לגלידות קרמיסימו 5%, בטעמי ריבת חלב ותות.  

הקמפיין, באמצעות ג. יפית ובהפקת ראובני-פרידן, יעלה במהלך השבוע הבא, בהשקעה של כחצי מיליון דולר.  

בסרטון מחופשת מאיה ישעיהו (בקמפיין בכורה מאז לידת בנה) למעין שטן. היא מתיישבת ליד השחקנית אביטל פסטרנק, שאוכלת בשקיקה רבה גלידה, ושואלת אותה אם זה לא קצת מוגזם לאכול כל כך הרבה. או אז מגיעה ג. יפית מחופשת לפייה טובה, ואומרת למאיה להניח לאביטל כיוון שיש בגלידת קרמיסימו רק 5% שומן.   

קריאטיב- (ראובני פרידן): קופירייטר- אורי סניור, ארט- מירון ששון, מנהלת קריאטיב- סימה אלון. (ג. יפית) - בימוי- ענת ספרן, סופרוויזרית- רלי גל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...