ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עושות את זה בשלישייה
מיס לגוט-אמיקה יוצאת בקמפיין בכיכובן של 3 דוגמניות אנונימיות, הפונות לקהלים שונים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/3/2005 12:23
רשת האופנה "מיס לגוט-אמיקה", יוצאת בקמפיין קיץ, בכיכובן של 3 דוגמניות אנונימיות. 

שירי, ורה וקמילה פונות לשלושה פלחי שוק שונים: שירי מייצגת את המותג הקלאסי "מיס לגוט", ורה מייצגת את המותג לנשים גדולות "Private Co" וקמילה מייצגת את המותג הצעיר "אמיקה".  

שלוש הדוגמניות קיבלו כ-15 אלף דולר, כל אחת. 

הקמפיין, בהשקעה של כ-700 אלף דולר, כולל קטלוג שיופץ בנקודות המכירה, שילוט חוצות ומודעות בעיתונות. 

יצוין כי הדוגמנית יעל רייך כיכבה בקמפיינים הקודמים של הרשת. לדברי רונית רביבי מבעלי החברה: "בקיץ הנוכחי הוחלט על שינוי אסטרטגיה, שבה הפוקוס לא יהיה על הדוגמנית אלא על הבגדים עצמם". 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...