ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עיצוב בצבע
טמבור משיקה קולקציות צבעים, המאפשרות שילובי גוונים. ההשקה תגובה בקמפיין ופעילות קד"מ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/3/2005 12:05
חברת טמבור מציגה קונספט חדש של עיצוב בצבע, בהשקעה של כמיליון דולר. 

במסגרת זו משיקה החברה שש קולקציות חדשות של צבעים, כאשר בכל אחת מן הקולקציות ניתן למצוא מספר הצעות לשילובי גוונים. 

ההשקה תגובה בקטלוג, בקמפיין בטלוויזיה ובאינטרנט ובפעילות קידום מכירות בחנויות. 

לדברי יפתח קרן, סמנכ"ל השיווק של טמבור, "הקולקציות נועדו לפשט את תהליך בחירת הגוונים עבור הצרכנים, ולאפשר לכל אחד ליצור בצורה מושלמת את שילוב הגוונים המתאים והאישי ביותר". 

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...