ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שוברים את הקיר
RC קולה מעלה קמפיין קירות החושף את הלוגו החדש של החברה, מבית היוצר של ראובני-פרידן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
20/3/2005 10:07
RC קולה יוצאת בקמפיין קירות החושף את הלוגו החדש, שעוצב במיוחד לרגל חגיגות ה-100 שנה של החברה.  

הקמפיין כולל שלושה קירות (במחלף ההלכה, בצומת החשמונאים ובגני התערוכה), המציגים יד עם פחית RC קולה שפורצת ומפצחת קיר לבנים, בשילוב הלוגו החדש והמשפט המפורסם מקמפיין הטלוויזיה - "בויאקה". 

אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, מציין כי קמפיין הקירות מהווה חלק מקמפיין הפרסום התדמיתי של RC קולה לשנת 2005, בעלות כוללת של מיליון שקלים, ויעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן. 

כפי שפורסם ב-NRG,חברת המדיה יונייטד (של ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמחי)
שכרה את הקיר הגדול במחלף ההלכה עבור לקוחותיה, ובכוונתה להחליף מדי חודשיים מפרסם. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...