 |
הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח השתלמות נוספת בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיבי.
ההשתלמות מיועדת לאנשי שיווק ופרסום, המבקשים להרחיב את הידע וההבנה שלהם על שיווק ופרסום אפקטיבי באינטרנט ובמדיה הדיגיטלית.
ההשתלמות כוללת ארבעה מפגשים של ארבע שעות אקדמיות, המלוות בהרצאות של מנהלי חברות האינטראקטיב, תמיר יולביץ מנכ"ל D-SAY ותימור גורדון מנכ"ל ARC INTERACTIVE, שיציגו בהשתלמות דוגמאות לקמפיינים מהארץ ומהעולם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|