ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לימוד אפקטיבי
לאור הביקוש: הבצפר פתח השתלמות נוספת בפרסום אינטראקטיבי, בהשתתפות מנהלי חברות אינטראקטיב
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
13/3/2005 10:47
הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח השתלמות נוספת בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיבי.  

ההשתלמות מיועדת לאנשי שיווק ופרסום, המבקשים להרחיב את הידע וההבנה שלהם על שיווק ופרסום אפקטיבי באינטרנט ובמדיה הדיגיטלית.  

ההשתלמות כוללת ארבעה מפגשים של ארבע שעות אקדמיות, המלוות בהרצאות של מנהלי חברות האינטראקטיב, תמיר יולביץ מנכ"ל D-SAY ותימור גורדון מנכ"ל ARC INTERACTIVE, שיציגו בהשתלמות דוגמאות לקמפיינים מהארץ ומהעולם. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...