 |
אסם העלתה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש לסדרת הרוגלך שהשיקה לאחרונה, תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, הינו בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקלים.
הקמפיין ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של המותג עוגות הבית, ומציג אופה המעביר את מומחיות הכנת הרוגלך אל בנו.
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג, מנהלת לקוחות: עדי כהן, תקציבאית: מיכל רביב, פלנר: ניר אפרימי, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: ערן ברקן, קופי: לוה רוזנפלד, ארט: יגאל חזן, מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן, מפיקה: ליאת משה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|