ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מומחיות מהבית
אסם העלתה קמפיין טלוויזיה חדש לסדרת הרוגלך, הממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של המותג "עוגות הבית"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
13/3/2005 10:42
אסם העלתה לאוויר קמפיין טלוויזיה חדש לסדרת הרוגלך שהשיקה לאחרונה, תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית".  

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, הינו בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקלים.  

הקמפיין ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של המותג עוגות הבית, ומציג אופה המעביר את מומחיות הכנת הרוגלך אל בנו. 

סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג, מנהלת לקוחות: עדי כהן, תקציבאית: מיכל רביב, פלנר: ניר אפרימי, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: ערן ברקן, קופי: לוה רוזנפלד, ארט: יגאל חזן, מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן, מפיקה: ליאת משה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...