ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב עבאדי למקאן
היחידה לתקציבים קטנים של מקאן-אריקסון, זכתה במכרז על תקציב הפרסום עוגיות עבאדי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/3/2005 11:25
היחידה לתקציבים קטנים של קבוצת מקאן-אריקסון, זכתה במכרז על תקציב הפרסום של מאפיית עבאדי - יצרנית העוגיות המזרחיות.  

התקציב צפוי לעמוד על כ-300 אלף דולר, וחלקו יוקצה לפרסום בטלוויזיה. 

על התקציב התמודדו עוד עופר & הרץ ווידר סיגאווי. יצוין כי שלושת המשרדים שהשתתפו במכרז, רוכשים את המדיה שלהם באמצעות חברת המדיה יוניברסל-מקאן (מקבוצת מקאן-אריקסון).  

מהחברה נמסר כי "בעקבות המהלכים השיווקיים האחרונים, בהם חידוש האריזות, שינוי הלוגו והרחבת קו המוצרים, הוחלט לחזור ולפרסם את המוצרים, וזאת לאחר 5 שנים של היעדרות מהמדיה".  
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...