ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טלפון לג'ינג'ים ולמעריצי אלוויס
הקמפיין לטלפונים דיגיטליים של פיליפס, מבית היוצר של יהושע/TBWA, פונה לכולם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/3/2005 11:16
חברת גלקסי תקשורת יוצאת בקמפיין למכשירי טלפון בטכנולוגיית דקט, מבית פיליפס, בהיקף של כרבע מיליון דולר.  

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, יכלול טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמה: ""קמפיין לכולם... למי שבדיאטה, לכוחות הביטחון.......". 

בסרטון מוצגים המכשירים השונים וכאשר ברקע נשמעות פניותיו של הקריין: "מבצע מיוחד לג'ינג'ים/ עמיתי קרנות השוטרים/ מי שבדיאטה/ גמלאי אגד/ מעריצי אלוויס/ סטודנטים/ אוהדי הפועל/ שמאלנים/ ימנים ועוד... קנו טלפון דיגיטלי של פיליפס סופר טווח/ סופר סאונד, וקבלו מאתיים דקות שיחה בבזק מתנה!". 

ראש צוות קריאיטיב: אורי גנות, קופי: שני בר-און, ארט : שלומי ירושלמי, סמנכ"ל לקוחות: תמי אייל, פלנר: ליאור ארן, סופרויזרית: פנינה פישר, סמנכ"ל אסטרטגיה: ניסי מויאל, פלנר: ליאור ארן, מפיקת טלוויזיה: סיגל שם טוב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...