ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מתכוננים לפסח
מותג מוצרי המטבח האיטלקי ly vent, ייצא בקמפיין פרסום לקראת הפסח, מבית היוצר של זרמון-גולדמן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
8/3/2005 10:25
ly vent, המתמחה במוצרי חשמל למטבח, תצא בסוף החודש בקמפיין פרסום רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן. 

הקמפיין יכלול פריסת מדיה מאסיבית בערוצי הטלוויזיה המסחריים וילווה בפרסום בעיתונות היומית, מגזינים ובנקודות המכירה ברחבי הארץ. 

אלי ששון, מנכ"ל חברת קנט-לי, יבואנית המותג מסר כי "הקמפיין יוצא לקראת חג הפסח וכן יוצעו עד סוף אפריל, מבצעים והנחות אטרקטיבים". 

כפי שפורסם לראשונה ב-
NRG מעריב, זרמון-גולדמן קיבל לאחרונה את תקציב הפרסום של ly vent האיטלקית. התקציב הכולל לשנת 2005 של החברה נאמד בכמיליון דולר.  

מנהל קריאיטיב - תומר אברמוביץ', ארט דיירקטור - קלאודיה גולדינברג, קופי - אליעד (דידי) פרידמן, סופרוויזרית - דפנה עגן, תקציבאית - אורית כהן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...