| 
            
                
                 | 
                   
                    |  | נטו מרחיבה את המותג "מג'יק", המציע ארוחות מוכנות של אטריות בטעמים, ומשיקה גם ארוחות של קוסקוס טוניסאי, פירה עם פטריות וספגטי ברוטב עגבניות. המחיר יעמוד על 5-4 שקלים. בחברה מצהירים, כי המוצרים החדשים מופחתי כולסטרול ואינם מכילים צבעי מאכל. 
 לדברי רון סגל, מנהל השיווק של נטו, היקף קטגוריית התבשילים האישיים בשוק עומד על כ-43 מיליון שקל. בנטו מקווים לכבוש באמצעות המותג מג' יק נתח שוק של 25% מקטגוריית התבשילים עד סוף השנה. את שיווק המוצרים החדשים תלווה פעילות קידום מכירות רחבת היקף, שתכלול טעימות בסניפי רשתות המזון.
 
 |  |  
                |  |  |  |  |  |