ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
טמפו יוצאת בקמפיין מאויר ל"7 אפ"
חברת טמפו מצטרפת למהלך שיווקי עולמי של משקאות "7 אפ", ומחזירה את "פידו דידו"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
8/3/2005 9:20
חברת טמפו מצטרפת למהלך שיווקי עולמי של משקאות "7 אפ ", ומחזירה את "פידו דידו" - דמות מאוירת שתלווה את המותג. לדברי תמיר אהרון, מנהל חטיבת המשקאות הקלים בטמפו, "הבחירה בדמות נובעת מהאהדה שהיא זוכה לה בקרב בני הנוער".

המטרה היא לפנות לקהלי יעד צעירים יותר. ההשקה תלווה בקמפיין מודעות בעיתונים ובשלטי חוצות באמצעות גיתם BBDO. בנוסף , תשתף טמפו פעולה עם ערוץ המשחקים "קליק" של הוט, ותשיק משחק טלוויזיה אינטראקטיבי נושא פרסים. היקף ההשקעה בהשקת הדמות מוערך במיליון דולר. 7 אפ מחזיק בכ-17% מקטגוריית המשקאות התוססים השקופים בטעם לימון, ומתחרה ב"ספרייט" המחזיק ב-59%.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...