 |
חברת טמפו מצטרפת למהלך שיווקי עולמי של משקאות "7 אפ ", ומחזירה את "פידו דידו" - דמות מאוירת שתלווה את המותג. לדברי תמיר אהרון, מנהל חטיבת המשקאות הקלים בטמפו, "הבחירה בדמות נובעת מהאהדה שהיא זוכה לה בקרב בני הנוער".
המטרה היא לפנות לקהלי יעד צעירים יותר. ההשקה תלווה בקמפיין מודעות בעיתונים ובשלטי חוצות באמצעות גיתם BBDO. בנוסף , תשתף טמפו פעולה עם ערוץ המשחקים "קליק" של הוט, ותשיק משחק טלוויזיה אינטראקטיבי נושא פרסים. היקף ההשקעה בהשקת הדמות מוערך במיליון דולר. 7 אפ מחזיק בכ-17% מקטגוריית המשקאות התוססים השקופים בטעם לימון, ומתחרה ב"ספרייט" המחזיק ב-59%.
|
 |
 |
 |
 |
|
|