ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טושיבה במקום דודי בלסר
ניופאן היא המפרסמת הראשונה שיוצאת בקמפיין ע"ג הקיר שמעל נתיבי איילון - אשר פרסם עד לאחרונה את קסטרו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
6/3/2005 11:37
חברת ניופאן יוצאת בקמפיין פרסום למסכי טושיבה, על גבי הקיר שמעל נתיבי איילון - אותו קיר שהוקדש עד לאחרונה לפרסומות של חברת האופנה קסטרו. 

ניופאן היא המפרסמת הראשונה שתעלה על הקיר, מאז הופסקה ההתקשורת בין גיא ברעם (בעל הקיר) לחברת קסטרו.  

הקמפיין, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי, ימשיך את הקו הפרסומי לטושיבה, תחת הסיסמה "הכי חד טושיבה".  

ניופאן השקיעה השנה 3.5 מליון שקלים בקמפיין למסכים הדקים של טושיבה, שהתבטאו בסדרה של סרטוני טלוויזיה, שילוט חוצות ועיתונות. 

לאחרונה נודע כי חברת המדיה יונייטד חתמה עם ברעם על הסכם לרכישת הקיר לשנה, תמורת 1.4 מיליון דולר. בכוונת יונייטד לעלות על הקיר קמפיינים למספר לקוחות שונים. יצוין כי יונייטיד מטפלת בתקציבי המדיה של לקוחות משרדי הפרסום ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...