ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ריקוד ספורטיבי
נייקי ישראל בקמפיין השקה לקולקציית הנשים החדשה, בהשראת עולם הריקוד
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/3/2005 11:20
נייקי ישראל יוצאת בקמפיין השקה לקולקציית הנשים החדשה לאביב-קיץ 2005, בהשקעה של כחצי מיליון דולר. 

הקמפיין יכלול מודעות בטלוויזיה, בקולנוע ובמגזינים, תחת הסלוגן "Take Sport Add Music". 

כוכבות הקמפיין הן רקדניות, המייצגות מגוון נשים, סגנונות ריקוד וצרכים בריקוד ובספורט  שהקולקציה עונה עליהם. 

במקביל לקמפיין, העלתה נייקי לרשת
אתר אינטרנט, המיועד לנשים. האתר המעודכן מציע לגולשות חדשות, מוצרים ומגוון נושאים מעולם הספורט והריקוד. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...