ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
רשת קנדילנד מנסה לפנות לקהל מבוגר
רשת הממתקים קנדילנד עוברת מיתוג מחדש, שבמסגרתו יעוצבו מחדש כל עמדות המכירה, יוחלף הלוגו ויושם דגש על פרסום ושיווק מוצרי שוקולד עילית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
2/3/2005 9:15
רשת הממתקים קנדילנד עוברת מיתוג מחדש, שבמסגרתו יעוצבו מחדש כל עמדות המכירה, יוחלף הלוגו ויושם דגש על פרסום ושיווק מוצרי שוקולד עילית.

בימים אלה חתמה הרשת על הסכם ליבוא פרלינים בעבודת יד של יצרנית השוקולד הבלגית קימס. במקביל החלה החברה ביבוא כלי נוי מעוצבים לבית, מקרמיקה, זכוכית, חרס ובמבוק, שחלקם ישמשו ככלי אריזה למוצרי השוקולד.

מטרת המהלך היא להרחיב את קהל הלקוחות לשוק הבוגר, בנוסף לקהל היעד הוותיק: ילדים. הרשת כוללת 21 סניפים הפרוסדים בקניונים רבים, והיא נמצאת במגעים מתקדמים להקמת חנויות נוספות. לקנדילנד, בבעלות אילון ואורן שבח, מחזור מכירות של למעלה מ-30 מיליון שקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...