ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
המשביר לצרכן יוצא עם מותג בגדי ים פרטי לנשים מעל גיל 30
המחירים לא יהיו נמוכים משאר המותגים ברשת, בטענה כי מכיוון שמדובר בבגדי ים לנשים מבוגרות נעשה שימוש ביותר בד - דבר המייקר את המוצר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
2/3/2005 9:22
לראשונה יוצאת רשת המשביר החדש לצרכן עם 2 קולקציות בגדי ים במותג פרטי לנשים מעל גיל 30, תחת השם LG Swimwear, וכן עם אביזרים משלימים כדוגמת תיקים וכפכפי ים תחת אותו מותג.

למרות שמדובר במותג פרטי, המחירים לא יהיו נמוכים משמעותית משאר המותגים ברשת, בטענה כי מכיוון שמדובר בבגדי ים לנשים מבוגרות, נעשה שימוש ביותר בד - דבר המייקר את המוצר. במקביל, חתמה הרשת הסכמים עם 6 מעצבים וספקים מובילים בתחום בגדי הים, ביניהם גוטקס, בננה, פלפל, טורקיז, פוקס, קדס, אוברזון, דיאדורה, קוברה, לי קופר ו סקצ' רס.

שרה פולק, סמנכ"ל סחר ואופנה ברשת, אמרה כי מחלקות בגדי הים בסניפים ישתרעו על פני שטח של כ-2,500 מ "ר. צפי המכירות עומד על כ-50 מיליון שקל בשנה.טווחי המחירים של בגדי הים: מ-99 שקל לחלק תחתון ועד 599 שקל לבגד ים שלם, במידות: XXXL-XS.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...