ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סימונס בקמפיין למזרן דאבל סיסטם
ההערכות בענף: תקציב המדיה של החברה יעבור לפרו-מדיה וגיתם ימשיך לטפל רק בקריאטיב
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
1/3/2005 12:45
יצרנית המזרנים סימונס יוצאת בקמפיין לקידום המזרן מסדרת דאבל סיסטם. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, מציג את המבצע החדש של החברה לקראת חג האהבה ומופיעים בו זוג הדובים הלבנים, המלווים את פרסומי החברה בשנים האחרונות.

הקמפיין, בהיקף של כ-200 אלף דולר, כולל מודעות בטלוויזיה ובעיתונות. את רכישת המדיה לקמפיין ביצעה הפעם חברת פרו-מדיה. עד כה נרכשה המדיה של סימונס באמצעות גיתם וגורמים בענף מעריכים כי המהלך מרמז על כוונת החברה להעביר את תקציב רכישת המדיה לפרו-מדיה, ולהשאיר בגיתם רק את הטיפול בקריאטיב.

סמנכ"ל: ערן גרינברג, סופרווייזר: אורן שדה, תקציבאי בכיר: ניר צולה, תקציבאי: מתן קמפ, סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: רומם סרנגה, ארט דיירקטור: דודו הרוש, קופירייטר: אסף כץ, מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן, מפיקה: מאיה מאירי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...