 |
/images/archive/gallery/266/949.jpg איש עם טלפון נייד ומסכים
רויטרס  |
|
|
רבע מהעולם מסתובב עם סלולרי והדור השלישי כבר הושק. עכשיו מוטורולה מעלה מן האוב את חזון "הניידות המוחלטת", לפיו המנוי מחובר למספר אחד ברשתות תקשורת שונות |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
אמיר טייג, קאן 1/3/2005 15:02 |
|
|
|
|
 |
למרות הבודדים שעומדים בפרץ ומסרבים להתחבר לעולם בדרך ה'נורמטיבית' – כלומר הסלולרית – כמעט כל הישראלים ומרבית תושבי העולם המערבי הגיעו למסקנה שכדאי להם להצטייד במכשיר פולט הקרינה הזה, לשאת אותו איתם כמעט לכל מקום, וכמובן לשלם עבור שירותיו לא מעט כסף. נכון להיום, כ-80% מהעולם מרושת בשירותי סלולר, ורבע מהאוכלוסיה כבר מסתובב עם מכשירי סלולר בכיס. אין ספק שמדובר בהצלחה מסחררת, שכן הניידות שמכשיר הסלולר מציע מאפשרת לנו לנצל טוב יותר את הנכס היחיד שבאמת אף פעם אין לנו מספיק ממנו: זמן. לאן הולכים מכאן, ואיך אפשר להגדיל את התועלת שבמכשירים הניידים מעבר לשירותי הקול, שהפכו כבר מזמן לבסיסיים ולזולים יחסית? אלה הן השאלות המרכזיות שמעסיקות בימינו את חברות שירותי הסלולר, שמרביתן כבר מתקרבות לקצה גבול החדרת השירות באזור הכיסוי שלהן. שאלות אלה מעסיקות, כמובן, גם חברות טכנולוגיה אשר מפתחות את מכשירי הקצה ואת ציוד הרשת. הרי משם בעצם נגזרת יכולת חברות השירותים לייצר הכנסות נוספות.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
איור: מגזין עסקים
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|