ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תנובה נוגסת בשוק העוגות המצוננות
עורכת פיילוט לשיווק עוגות גבינה ותפוחים מצוננות של רולדין, תחת המותג "השף הלבן"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
24/2/2005 12:04
תשלובת החלב של תנובה מעמיקה את שיתוף הפעולה עם רשת קונדיטוריות רולדין: השבוע החלה תנובה לשווק קו חדש של עוגות מצוננות של רולדין, תחת מותג "השף הלבן" של תנובה.
 
העוגות נמכרות ברשת הריבוע הכחול ובקרב קמעונאים בגוש דן וברחובות, במסגרת פיילוט אשר ימשך כחודשיים. יצוין כי בשלוש השנים האחרונות שיתפה תנובה פעולה עם רולדין בשיווק עוגות גבינה מצוננות שנמכרו רק לקראת חג השבועות.
 
הסדרה החדשה כוללת בינתיים שתי עוגות מצוננות מוכנות בטעמים של גבינה ותפוחים. לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה: "שיתוף הפעולה עם רולדין מאפשר חיבור הידע המקצועי של החברה המובילה בתחום החלב והחברה המובילה בתחום הקונדיטוריות".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...