ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרסונליזציה של הפרסום
טכנולוגיית פרסום חדשה באינטרנט, מבית אוק אינטראקטיב, תאפשר פרסום ממוקד על פי תוכן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
24/2/2005 12:00
חברת הפרסום האינטראקטיבי אוק אינטראקטיב (מקבוצת מפל תקשורת) משיקה טכנולוגיית פרסום חדשה באינטרנט - Jump Word - שמטרתה לאפשר פרסום ממוקד על פי תוכן.
 
הטכנולוגיה "קוראת" את הכתבות באינטרנט, מסמנת ב"מארקר צהוב" את המילים הרלוונטיות למותג , ובעזרת לינק מפנה את הגולש לאתר החברה המפרסמת ולמסרים הרלוונטיים.

דן רון, מנכ"ל החברה מסר, כי גם המדיום האינטרנטי, בדומה לאמצעי המדיה האחרים, נמצא במגמה של פילוח על פי קהלי יעד, וכי ה-Jump Word מהווה את הפרסום האידיאלי לפרסונליזציה של הפרסום.
 
בחברה טוענים עוד כי במסגרת פיילוטים שנערכו ללקוחות, נרשמו פי 30 הקלקות מאשר בבאנר רגיל, והחשיפה הגיע לכ-40%.
 
אוק אינטראקטיב הוקמה בשנת 96' ועל לקוחותיה כיום נמנים: ארקיע, קלאבמרקט, ניו פארם, סונול, מכללות ומשרדי פרסום רבים. היקף פעילותה העסקית של החברה הסתכם ב-2004 בכ-5 מיליון שקלים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...