ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הפסקת מרק
קנור יוצאת בקמפיין ממוקד ללקוחות עסקיים להגברת הצריכה של מרקים אישיים במשרדים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
24/2/2005 11:25
קנור (מקבוצת יוניליוור) תחל לשווק  את מרקי נמס בכוס באריזות אישיות ייחודיות למשרדים וללקוחות עסקיים. זאת באמצעות פאוזה (מקבוצת מי עדן), המתמחה במתן מענה לעסקים - ממכונות קפה משרדיות ועד מבחר של משקאות פרימיום בטעמים ייחודים.
 
השיווק ילווה בתמיכה פרסומית באמצעות קמפיין הטלוויזיה של נמס בכוס של קנור, וכן בקמפיין אינטרנט ודיוור ישיר ללקוחות עסקיים.
 
פיונה גייל, מנהלת המותגים הבינלאומיים ביוניליוור ישראל, מסרה כי מקור הרעיון הוא בהצלחה העולמית של קנור בהחדרה ובהגברת הצריכה היום יומית של מרקים אישיים במשרדים רבים בכל העולם. "מדובר במהלך אסטרטגי לזמן ארוך, שייתרום לשדרוג של תרבות ההפסקה והטעינה מחדש של העובדים במשרד", אמרה גייל.
 
לצפייה בסרטון הפרסומת של קנור, לחצו כאן.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...