ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
מכוונים לקהל היעד: ילדים ילוו ייצור הפיצה של זוגלובק מאפים
מנכ"ל מפעל זוגלובק מאפים החליט להקים צוות של 5 ילדים בני 12-6, שיהיו אחראים על טעימות המוצרים, וייתנו ביקורת והצעות לשיפורים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
16/2/2005 9:01
חברת זוגלובק מאפים קיבצה, לראשונה בתעשיית המזון, צוות ילדים שילווה את פסי הייצור של הפיצה במפעל בטעימת המוצרים והבעת חוות דעת קולינרית. על-פי רוב, במפעלי מזון מוקמות קבוצות מיקוד או מועסקים טכנולוגים בתחום המזון, שאחראים על טעימת המוצרים, אישורם ושיפורם.
 
בניגוד אליהם, החליט מנכ"ל מפעל זוגלובק מאפים, איתן רוזנבלט, להקים צוות של 5 ילדים בני 12-6, שיהיו אחראים על טעימות המוצרים, וייתנו ביקורת והצעות לשיפורים. רוזנבלט מציין, שלאור העובדה שרוב צרכני הפיצות המוכנות הם ילדים, הוחלט שמי שיכולים להוות את קבוצת הבקרה של המוצרים הם ילדים ולא מבוגרים, שכן במקרה זה טעמם של הילדים הוא "מקצועי" יותר ומייצג את קהל הלקוחות הפוטנציאלי של הפיצה.
 
זוגלובק מאפים, מקבוצת זוגלובק, מהווה כיום כ-29% מנתח השוק של הפיצות בישראל. בישראל נמכרו בשנה האחרונה כ-5,750 טונות פיצות מוכנות קפואות, במחזור כספי של כ-160 מיליון שקל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...