ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
כפר גלובלי
TGI: צופי MTV בישראל מעדיפים לקבל את מנת הפרסומות היומית שלהם בערוץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
15/2/2005 13:29
הגרעין הקשה של צופי ערוץ MTV בישראל, מעדיפים לצפות בפרסומות בערוץ על פני צפייה בהן בערוצים אחרים - כך עולה מסקר TGI.

מנתוני הסקר עולה כי  28.8% מהצופים ב-MTV מדי יום, מעדיפים לצפות בפרסומות המשודרות דווקא בערוץ. 16.8% מעדיפים לצפות בפרסומות בערוץ 10 ורק 15.9% מעדיפים לצפות בפרסומות בערוץ 24.
 
דן רון, מנכ"ל IMH, מציין כי העובדה שהפרסומות הישראליות משודרות בעברית, בעוד מרבית הפרסומות בערוץ הן באנגלית, מחזקת בקרב הגרעין הקשה של הצופים את תחושת השייכות לכפר הגלובלי ומעניקה תחושה ש"אנחנו על המפה".
 
לדבריו, "החיבור בין התכנים של הערוץ לבין אופי הפרסומות, העובדה כי במהלך שידורן הן ממשיכות להיות ממותגות עם הלוגו של MTV בנוסף לעובדה כי הפסקת  הפרסומות בערוץ קצרה לעומת שאר הערוצים, גורמת לכך שצפייה בפרסומות ב MTV הופכת להיות חלק בלתי נפרד מחוויית הצפייה בערוץ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...