ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
התשוקה למשקפיים
מיוחד ל-NRG: הקרנת בכורה לפרסומת החדשה של אופטיקנה, מבית שלמור-אבנון-עמיחי, שצולמה במצפה התת-ימי באילת.
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
15/2/2005 13:15
רשת אופטיקנה יוצאת בקמפיין להשקת קולקציית קיץ 2005, תחת הסיסמא "התשוקה למשקפיים".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, יעלה בערוצים 2, 10 ו-24, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקלים.
 
לדברי מאיר רסין, מנכ"ל רשת אופטיקנה, "הסרטון הינו הפתיח הרשמי לתהליך המיתוג שעברה הרשת בשנה האחרונה, בהם הוחלף לוגו החברה, שופצו החנויות, ושונו מדי העובדים".
 
לצפייה בסרטון החדש לחצו כאן.

מנהל קריאטיב ראשי - גדעון עמיחי; מנהל קריאטיב - צור גולן; ארט דירקטור - יריב טוויג;  קופי - עמית גל; סופרוויזר - שירות רונה; תקציבאית בכירה - קרן ימיני; תקציבאית - מיטל קאופמן; לנרית - הלה תמיר; מפיקת משרד - שירה רובס; במאי - רני כרמלי; מפיק - קדישזון הפקות; מוזיקה - עופר מאירי.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...