ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לזיית את הסנדוויץ'
קמפיין מודעות חדש של אוליביה מציג את "המילון המושלם למטבח". מי אמר "לעגבן" ולא קיבל?
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
14/2/2005 12:23
חברת אוליביה יוצאת בקמפיין מודעות חדש, שבמרכזו - "המילון המושלם למטבח". כל מודעה תציג מוצר נבחר אשר שמו יהפוך לפועל, כגון: "לעגבן" - להוסיף עגבניות מיובשות לסלט,  "לזיית" – למרוח ממרח זיתים וכו'.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב-קוויצקי, יכלול מודעות בשלטי חוצות, בעיתונות וברדיו, בהיקף מדווח של 1.5 מיליון שקלים. הסלוגן שנבחר ללוות את הקמפיין: "אוליביה – נותנים לטעם לדבר".
 
מנהל קריאטיב - אופיר מירב; ארטדירקטור- עמית ברעם; קופירייטיר - טל פרלמוטר;מנהל לקוחות - גדי חייט; תקציבאית - ליהי נצר; מפיק - אשר בן זאב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...