 |
/images/archive/gallery/119/177.jpg קמפיין קולגייט
יחצנות  |
|
קולגייט-פלמוליב: לא החלטנו לשנות את מבנה הפעילות של החברה בישראל |
|
יוני שסטוביץ', הבעלים של שסטוביץ', הכחיש את הידיעה, ומסר כי לא ידוע על כוונתה של קולגייט העולמית להקים שלוחה בישראל |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
נורית קדוש 9/2/2005 9:13 |
|
|
|
|
 |
"קולגייט-פלמוליב לא החליטה לשנות את האופרציה העסקית שלה בישראל. החברה ממשיכה להפיץ את מוצריה ללקוחותיה הישראלים באמצעות שירותיה הנאמנים של נציגתה, שסטוביץ'", כך נמסר מדוברות קולגייט-פלמוליב. לאחרונה פורסם במעריבכי נציגי קולגייט-פלמוליב נמצאים בארץ כדי לבחון הקמת שלוחה בישראל לצורך הפצה ישירה של מוצריה. יוני שסטוביץ', הבעלים של שסטוביץ', הכחיש את הידיעה, ומסר באמצעות דוברת החברה כי לא ידוע לשסטוביץ' על כוונתה של קולגייט העולמית להקים שלוחה בישראל לצורך שיווק עצמאי של מוצריה, וכי אם נמצאים נציגי קולגייט בישראל, הרי מדובר בפגישות שגרתיות בלבד. נכון לעכשיו, שסטוביץ' ממשיכה להפיץ את מוצרי ג'ילט, לאחר ההודעה של פרוקטר אנד גמבל כי תרכוש את ג'ילט בכ-57 מיליארד דולר. הרכישה תאפשר לפרוקטר לפנות לשוק הגברי עם מוצרי הגילוח, כמו "מאך 3" ומוצרי בראון,לצד חיזוק תחומים קיימים, כדוגמת המותגים לנשים "אולווייז" ו"טמפקס". בשסטוביץ' לא התרגשו מהודעת הרכישה, בטענה שטרם קיבלו פנייה מג'ילט העולמית.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|