ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פוט דה בול אין דה בסקט
"להק קרנות נאמנות" של בנק הפועלים בקמפיין חדש שיצרו אדלר-חומסקי-ורשבסקי ב- JCS Post Production
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/2/2005 16:58
הערב ישודרו לראשונה בערוצים 2 ו- 10 סרטי הפרסומת החדשים של "להק קרנות נאמנות", של בנק הפועלים.
 
משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי GREY הפיק שני סרטונים בני 20 שניות בבימויו של נועם וייסמן ובעריכתו. את הסרטים מלווה הסיסמא "צעד וחצי לפני כולם".
 
שפת הסרטים נגזרת מעולם הכדורסל, ומשלבת אלמנטים בתלת מימד, המחברים את הפריימים המעוצבים של המותג עם השוטים הערוכים ממשחק הכדורסל.
 
מדובר בפרסומת אינטראקטיבית, כשהצופים יכולים לקבל מידע נוסף באמצעות הנקודה הירוקה בשלט הדיגיטלי.
 
את מלאכת הפוסט פרודקשן עשו באולפני הפוסט של JCS.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...