 |
חברת סקאל דיוטי פרי, שהודיעה לפני מספר שבועות כי מבצעת שינוי מחדש במחירים של מוצרי החשמל, מדווחת כי חל גידול ניכר של למעלה מ-60% במכירות מוצרי האודיו והסטריאו בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי, זאת בעקבות המהלך שביצעה. המחזור הכללי של כל החנות עלה ב -19% ב-10 ימי עבודה. מנתוני המכירות עולה כי לטלוויזיה 21 אינץ ישנה עליה של 61%, כאשר נמכרו 450 יחידות. מכשירים משלובים כולל DVX עלו ב-33% - נמכרו 550 יחידות והמכירות של מערכת קולנוע ביתי כולל וידאו עלו ב-102% - נמכרו 120 יחידות.
מדובר במוצרי חשמל שנתח השוק שלהם נמצא במגמת עליה בשנים האחרונות, לדוגמא: די וי די משולב ב-160 דולר, טלוויזיה 25 אינץ' אסטרה ב-150 דולר ומערכת קולנוע ביתי LG הכוללת מגבר, דיוידי , סט 5 רמקולים +סאב וופר כולל DIVX ב-150 דולר. קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל, מסר כי: "אין ספק שהיענות הצרכנים מוכיחה כי הצרכן הישראלי מכיר באטרקטיביות של הקנייה בדיוטי פרי המציעה לצרכן ערך מוסף– איכות ומותגים לצד מחיר זול בכ-40% מהמקובל בשוק".
|
 |
 |
 |
 |
|
|