ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
סקאל: עלייה של 60% במכירות מוצרי החשמל
סקאל דיוטי פרי שהחלה בשבועות האחרונים להוריד את מחירי מוצרי החשמל מדווחת על עלייה ניכרת במכירות בעקבות המהלך
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
6/2/2005 10:52
חברת סקאל דיוטי פרי, שהודיעה לפני מספר שבועות כי מבצעת שינוי מחדש במחירים של מוצרי החשמל, מדווחת כי חל גידול ניכר של למעלה מ-60% במכירות מוצרי האודיו והסטריאו בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי, זאת בעקבות המהלך שביצעה.
 
המחזור הכללי של כל החנות עלה ב -19% ב-10 ימי עבודה. מנתוני המכירות עולה כי לטלוויזיה 21 אינץ ישנה עליה של 61%, כאשר נמכרו 450 יחידות. מכשירים משלובים כולל DVX עלו ב-33% - נמכרו 550 יחידות והמכירות של מערכת קולנוע ביתי כולל וידאו עלו ב-102% - נמכרו 120 יחידות.

מדובר במוצרי חשמל שנתח השוק שלהם נמצא במגמת עליה בשנים האחרונות, לדוגמא: די וי די משולב ב-160 דולר, טלוויזיה 25 אינץ' אסטרה ב-150 דולר ומערכת קולנוע ביתי LG הכוללת מגבר, דיוידי , סט 5 רמקולים +סאב וופר כולל DIVX ב-150 דולר.
 
קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל, מסר כי: "אין ספק שהיענות הצרכנים מוכיחה כי הצרכן הישראלי מכיר באטרקטיביות של הקנייה בדיוטי פרי המציעה לצרכן ערך מוסף– איכות ומותגים לצד מחיר זול בכ-40% מהמקובל בשוק".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...