ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
חוצה את הקווים
איתן זינגר מצטרף למשרד הפרסום ליניאל/DDB:"אני מביא עמי הבנה מאד הדוקה של צד הלקוח"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
6/2/2005 10:50
איתן זינגר נכנס כשותף למשרד הפרסום ליניאל/DDB, שיקרא מעתה - ליניאל-זינגר/DDB. זינגר אף ישמש כמנכ"ל המשרד.
 
כפי שפורסם ב-NRG, זינגר פרש לאחרונה מניהול רשת דיונון לאחר 7 שנים, וניהל מו"מ עם מספר משרדים פרסום, בנוגע לשילובו בהם.
 
ליניאל/DDB, שהיה עד כה בבעלות מלאה של אפרים ליניאל, מדורג בעשירייה השנייה של משרדי הפרסום ועל לקוחותיו נמנים בין היתר: קבוצת צ'מפיון מוטורס (פולקסווגן, אאודי, סיאט), זוגלובק, קנור מבית יוניליוור ועוד. על פי ההערכות בענף, יחזיק זינגר בשלב הראשון בכ-20% ממניות המשרד.
 
לאחרונה חבר המשרד ל-
TMP- חברת המדיה המשותפת גם למשרדי הפרסום: גיתם, יהושע, יורו ודרורי שלומי, מתוך מטרה להביא להוזלת מחירי רכישת המדיה ללקוחות.
 
זינגר: "אני מביא עמי הבנה מאד הדוקה של צד הלקוח, הן בהיבט האסטרטגי והן בהיבט השיווקי, תוך היצמדות למגבלות הרווחיות של הלקוחות והצורך המתמיד בהמצאת שדות קרב חדשים כל העת. אני סבור כי עולם הפרסום היום, חייב להיות שותף מלא של הלקוח, בלבטים, באסטרטגיה ובהטמעתה וכעומק השותפות, כך עולה רף ההצלחה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...