 |
מלחמת החטיפים המתוקים נמשכת. לאחר ההשקה המוצלחת של חטיפי "קליק" של יוניליוור בשנה שעברה, והיציאה המתוקשרת עם "קליק אקסטרה לארג'" בחודש נובמבר, הוציאה עלית במפתיע את "פסק זמן" הוותיק גם בצורת טבלאות. היום יוניליוור "משיבה אש", ומשיקה את "קליק קראנץ'" בשני טעמים - שוקולד לבן עם עוגיות, ושוקולד חלב עם שקדים. שני החטיפים מכילים תערובת של כדורי דגנים, שקדים ונוגט עטופים בשוקולד. ההשקעה בחטיפים החדשים נאמדת ב-3 מיליון שקל - בפיתוח, בהחדרה ובקמפיין טלוויזיוני. ביוניליוור מקווים להגדיל את מכירות המותג קליק, ולהגיע תוך שנה לנתח של כ-25% משוק החטיפים המתוקים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|