ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
המלחמה המתוקה - יוניליוור משיקה "קליק קראנץ'"
יוניליוור "משיבה אש" לעלית ומשיקה את "קליק קראנץ'" בשני טעמים - שוקולד לבן עם עוגיות, ושוקולד חלב עם שקדים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
3/2/2005 9:09
מלחמת החטיפים המתוקים נמשכת. לאחר ההשקה המוצלחת של חטיפי "קליק" של יוניליוור בשנה שעברה, והיציאה המתוקשרת עם "קליק אקסטרה לארג'" בחודש נובמבר, הוציאה עלית במפתיע את "פסק זמן" הוותיק גם בצורת טבלאות.
 
היום יוניליוור "משיבה אש", ומשיקה את "קליק קראנץ'" בשני טעמים - שוקולד לבן עם עוגיות, ושוקולד חלב עם שקדים. שני החטיפים מכילים תערובת של כדורי דגנים, שקדים ונוגט עטופים בשוקולד.
 
ההשקעה בחטיפים החדשים נאמדת ב-3 מיליון שקל - בפיתוח, בהחדרה ובקמפיין טלוויזיוני. ביוניליוור מקווים להגדיל את מכירות המותג קליק, ולהגיע תוך שנה לנתח של כ-25% משוק החטיפים המתוקים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...