ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
כיף בחדר השינה
ורדינון בקמפיין טלוויזיה חדש באמצעות טמיר-כהן - שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום של החברה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/2/2005 11:42
חברת ורדינון מעלה לאוויר קמפיין טלוויזיה להשקת קולקציית המצעים החדשה לאביב – קיץ 2005.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום טמיר-כהן/JWT,  מציג סיטואציות יומיומיות מהנות, המתרחשות בחדר השינה.
 
מדובר בקמפיין הראשון של טמיר-כהן עבור ורדינון, מאז זכה המשרד בתקציב הפרסום של החברה והושקעו בו כ-1.3 מיליון דולר.
 
בקמפיין משתתפים 8 דוגמנים מסוכנות לוק, בהם מלכת היופי לשעבר ימית הר-נוי ומוריאל סגל.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...