ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
התרחבות המסכים הדקים
תדיראן אמפא תשווק טלוויזיות פלאזמה ו‭LCD-‬ של המותג Proview. היעד - 8% מנתח השוק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
1/2/2005 11:38
תדיראן אמפא מרחיבה את פעילותה בתחום האלקטרוניקה הבידורית ותשווק בלעדית טלוויזיות פלאזמה ו‭LCD-‬ של המותג Proview‬. יעד המכירות של החברה הוא להגיע לנתח של 8%, משוק מסכי הפלאזמה וה-LCD.
 
ראובן אדמוני, סמנכ"ל שיווק וסחר בתדיראן אמפא, מסר  כי "שיתוף פעולה בין חברות מובילות בתחומן, על רקע תחרות גוברת בשוק הטלוויזיות בעלות מסכי הפלאזמה וה‭,LCD-‬ יכול להפוך את מותג Proview לשחקן דומיננטי בתחומו בישראל‭."‬
 
מנתוני החברה עולה כי שוק המסכים הדקים, פלאזמות ו-LCD מוערך בכ-280 מיליון שקל. לדברי אדמוני, השוק נמצא בתהליך צמיחה מואץ הנובע בעיקרו מירידת מחירים כלל עולמית ומהגדלת כושר הייצור.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...