ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שניצל עם חיבוק
עוף טוב מעלה לאוויר קמפיין רגשני סביב המשולש המשולש אימא- אוכל- ילד
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
25/1/2005 12:46
עוף טוב מעלה לאוויר קמפיין פרסום חדש בהשקעה של כמיליון דולר, תחת הסיסמה: "להגיש עם חיבוק".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, ידגיש את מערכות היחסים בתוך המשפחה, המתרחשות סביב המשולש הכל כך רלוונטי של אימא- אוכל-ילד.
 
הסרטון הראשון מתוך הקמפיין, מציג ילד עצוב, לאחר שניאלץ להיפרד מכלב עליו שמר במהלך חופשה. האימא, שמבינה את שעובר על בנה, מחזקת את רוחו, ונותנת לו את מה שהוא הכי אוהב - שניצל עוף טוב.
 
סרטון התדמית ילווה בסרטוני מוצר קצרים, המציגים את המוצרים החדשים של החברה: שניצל דינוזאור וסדרת "שניצל קריספי אמיתי" בשלושה טעמים (פלאפל, קטשופ וציפוי ביתי).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...