 |
על רקע התחרות הגוברת בתחום השיחות הבני"ל: בזק בינלאומי הודיעה מעדכנת היום את תעריפי השיחות ליעדי השיחות המרכזיים ביותר. החברה מוזילה בלמעלה מ-30% את תעירפי השיחות, כך שדקת שיחה לארה"ב, רוסיה, צרפת וארגנטינה תעמוד על 29 אגורות במקום 44 אגורות לדקה. אבי גבאי, מנכ"ל בזק בינלאומי מסר כי בזק בינלאומי מחויבת להעניק ללקוחותיה את התעריפים המשתלמים ביותר ליעדים המרכזיים. רוב תעבורת השיחות הבינלאומיות מנותבת לארה"ב, רוסיה, צרפת וארגנטינה, המהוות יעדים מרכזיים לחיוג לחו"ל עבור רוב האוכלוסייה. גבאי הוסיף כי בזק בינלאומי חולשת כיום למעלה מ- 36% משוק השיחות הבינלאומיות בישראל. הערב יעלה קמפיין טלוויזיה, בערוץ 2 ו-10 באמצעות פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. היקף הקמפיין כמיליון וחצי שקל. בקמפיין המבוסס על סרט המאפיה מזמינה בזק בינלאומי את לקוחותיה ליהנות מהמחירים למדינות הנבחרות תחת הסיסמא "מבטיחים ומקיימים".
חברת חצי חשבון, שביצעה השוואת מחירי דקת שיחה לכל יעד ויעד בעולם בין 6 חברות החיוג לחו"ל (כולל מבצעים) מעלה תוצאות חד-משמעיות: חברת אקספון, האחרונה אשר הצטרפה לשוק החיוג לחו"ל, היא החברה הזולה ביותר לחיוג לכל היעדים בעולם. בשני מקרים נקודתיים, חיוג לארגנטינה ולברזיל, אינטרנט זהב מציעה מחירים זהים לאלה של אקספון. מההשוואה של חצי חשבון עולה נקודה מעניינת נוספת: בזק בינלאומי, החברה הוותיקה ביותר בתחום, גובה את המחירים הגבוהים ביותר למרבית היעדים בעולם. לצורך ביצוע ההשוואה חישבה חצי חשבון כמה תעלה דקת שיחה במקרה שבו נדבר כ-100 דקות בחודש: דקת שיחה לארצות הברית, היעד הפופולרי ביותר, תעלה באקספון 29 אגורות בלבד, לעומת 39 אגורות באינטרנט זהב, 40 אגורות ב-013 ברק וב-012 קווי זהב, 41 אגורות ב נטוויז' ן ו-44 אגורות בבזק בינלאומי - כ-50% יותר מבאקספון.
|
 |
 |
 |
 |
|
|