 |
חוגלה קימברלי מסתערת מחדש על תחום ההיגיינה הנשית. לאחר השקת מותג הפרימיום "קוטקס", משיקה חוגלה קימברלי מחדש את המותג "לילי נטורל", שיחליף את "לילי אינטימט". תחת המותג לילי נטורל תושק סדרת תחבושות היגייניות בעלות יכולת ספיגה גבוהה במחיר אטרקטיבי יותר משל המתחרות, "אולווייז" ו"אולדייז" של פרוקטר אנד גמבל. בדומה לתחום החיתולים, גם בתחום ההיגיינה הנשית מתכוונת חוגלה קימברלי לתקוף את המתחרתה פרוקטר אנד גמבל בשני כוונים: באמצעות קוטקס כמותג פרימיום "מלמעלה", ובאמצעות לילי נטורל "מלמטה". לדברי ארי מלמוד, מנהל חטיבת "פרסונל קר" בחוגלה קימברלי, "היעד של חוגלה קימברלי הוא להוביל את שוק ההיגיינה הנשית עד סוף 2006 באמצעות שני ראשי החץ. המוצר החדש לילי נטורל יאפשר להגיע לקהל חדש של צרכניות, המחפשות מוצרים איכותיים בתמורה למחיר". בהשקת לילי נטורל תשקיע חוגלה קימברלי כ-4 מיליון שקל, והמהלך ילווה בקמפיין פרסום באמצעות מקאן-אריקסון תחת הסיסמה:" לילי נטורל - העובדות היבשות". מנהלת תחום ההיגיינה הנשית בפרוקטר אנד גמבל ישראל, נועה שומוביץ, אומרת בתגובה: "נתוני נילסן לחודש דצמבר מראים שפרוקטר אנד גמבל מחזיקה בנתח של 55.9%, וחוגלה קימברלי מחזיקה ב-24.8%". שומוביץ מוסיפה, כי "בשנה האחרונה אולווייז שדרגה את התחבושות על מנת לענות על הצורך החשוב ביותר של צרכניות בקטגוריית התחבושות ההיגייניות - ההגנה. כמו כן שודרג קו המוצרים של מגיני התחתון אולדייז. אולווייז הינה הבחירה הראשונה של הצרכניות בישראל, עם 70% נאמנות צרכנים על-פי נתוני נילסן 2004, ובחירה בסקר גיאוקרטוגרפיה כ'תחבושת ההיגיינית הטובה בישראל' על-ידי 66.5%", טוענת שומוביץ.
|
 |
 |
 |
 |
|
|