ראשי > כלכלה > שוק הון > כתבה
בארכיון האתר
שופרסל: השקעת ענק במיתוג
דירקטוריון החברה אישר התכנית האסטרטגית: בניית שלוש רשתות ארציות ומיקוד המותגים בהשקעה של 200 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עומר שרביט
9/1/2005 16:47
שופרסל הודיעה היום על התכנית האסטרטגית החדשה של החברה. במרכז התוכנית, יעמוד מירכוז המותגים של החברה למותג מוביל אחד. בנוסף, ענקית הקמעונאות תבנה שלוש רשתות ארציות : HEAVY DISCOUNT, ONE STOP SHOP ורשת חנויות שכונתיות.
 
ההשקעה הצפוייה בתכנית תעמוד על כ-200 מיליון שקל בשנתיים הקרובות. לאחרונה חתמה השופרסל על הארכת ההסכם הקיבוצי עד ל-2009, הסכם לקליטת עובדים חדשים ותוכנית פרישה בעלות של 30 מיליון שקל.
 
אפי רוזנהויז,מנכ"ל קבוצת שופרסל אמר היום: "בהמשך להודעתנו לפני כשנה וחודשיים, כי אנו מאמינים שבתוך שנה נציג לפניכם את התוכנית האסטרטגית, אנו עושים זאת כעת בשקיפות מלאה ובהבנה כי זוהי האסטרטגיה הנכונה לקבוצת שופרסל ולצרכן הישראלי לעידן הבא. זאת ע"י יצירת מערכת יחסים חדשה וייחודית עם הלקוח הישראלי המבוססת על יחסי אמון ועקביות".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

שוק ההון
מכתב למלכה: סליחה שפספסנו את המשבר  
הנדל"ן מזנק ב-4.24%, אפריקה והחברה לישראל ב-6.86%  
דנקנר ממשיך להשקיע בקרדיט סוויס: כור הגדילה האחזקות ל-2.33%  
עוד...