 |
אחד הדברים המתסכלים הכרוכים בנסיעה בתחבורה ציבורית הוא הציפיה לאוטובוס, ללא יכולת לדעת כמה זמן היא תארך. חברת פלאפון, בשילוב חברת האוטובוסים קווים, תפעיל בקרוב שירות שייקל את הבעיה. בכל אוטובוס של החברה תותקן מערכת לווינית שתצביע על מיקומו, ותאפשר לנוסעים לדעת מה המרחק שלו מהתחנה שבה הם ממתינים. השירות מבוסס על מערכת מענה קולי שפיתחה פלאפון, הכוללת קישור סלולרי לאוטובוס. נוסע הממתין בתחנה או אפילו במשרד או בבית יוכל להתקשר למספר של פלאפון: 050-5006070, למסור את מספר הקו הרצוי ואת מספר התחנה, ולהתעדכן במועד המדויק שבו יגיע האוטובוס. מפלאפון נמסר, כי השירות יוצע בעלות של זמן אוויר בלבד. יוסי אופיר, סמנכ"ל חטיבת לקוחות עסקיים בפלאפון, אמר כי זהו הפרויקט הראשון מסוגו בארץ. בשלב הראשון תפעיל החברה את השירות בכ-45 אוטובוסים בקווים 55 ו-56 של חברת קווים - בין בקעת אונו לתל-אביב - ובקרוב תותקן המערכת בכל 150 האוטובוסים של החברה, הפועלים באזור המרכז.
|
 |
 |
 |
 |
|
|