ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
"עוף טוב" משיקה 17 מוצרים ומשנה האריזה
עוף טוב תמקד את מאמצי השיווק המחודשים ב-3 הקטגוריות: שניצלים ומוצרי בשר המוגשים כמנה עיקרית, נקניקיות, ופסטרמות ונקניקים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
5/1/2005 9:03
יצרנית מוצרי הבשר המעובד עוף טוב מסתערת מחדש על השוק. לאחר שאיבדה את הבכורה לטובת "מאמא עוף" של תנובה, תשקיע החברה כ-10 מיליון שקל בהשקת 17 מוצרים חדשים ובמיצוב מחודש, שיכלול אריזות ולוגו חדשים.
 
חברת עוף טוב תמקד את מאמצי השיווק המחודשים ב-3 הקטגוריות שבהן היא פועלת: שניצלים ומוצרי בשר המוגשים כמנה עיקרית, נקניקיות, ופסטרמות ונקניקים. לדברי מנכ"ל החברה, הרצל עוזר, "היעד הוא להוביל בקטגוריית השניצלים, הקטגוריה המרכזית, ולהפוך לשחקנית משמעותית בקטגוריית הנקניקים והנקניקיות".
 
לפני כ-4 חודשים הורידה עוף טוב מהמדפים את המותגים "הוד לבן" ו"מילי", במטרה לשווק את כל מוצריה תחת מותג אחד - "עוף טוב" - ולהשקיע בו. בשנים האחרונות איבדה עוף טוב, שהיתה הראשונה להשיק שניצלים מוכנים בשנות ה-80, נתחי שוק. כיום היא מחזיקה ב-45% משוק השניצלים המוכנים, לעומת המותג מאמא עוף, המחזיק ב-55%.
 
תנובה, יצרנית מאמא עוף, מסרה בתגובה: "זה תקופה ארוכה שמאמא עוף משכיל לזהות את צורכי השוק ולספק לצרכנים מענה אטרקטיבי, המבוסס על תפיסה שיווקית מנצחת של הפיכת צריכת מוצרי העוף לחוויה. כעת מנסה חברת עוף טוב לחקות מהלך מוצלח זה באמצעות מיתוג מחודש ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...