היקף צבירת הנקודות בשנה זו הסתכם ב-1.5 מיליארד. מנתוני החברה מתברר כי שיא המימושים היה בחודשים מאי ונובמבר
דפדף בכלכלה
יהודה שרוני 3/1/2005 10:53
לקוחות חברת כרטיסי האשראי Cal מימשו במהלך שנת 2004 מיליארד נקודות במסגרת מבצעי המתנות של החברה. היקף צבירת הנקודות בשנה זו הסתכם ב-1.5 מיליארד. מנתוני החברה מתברר כי שיא המימושים היה בחודשים מאי ונובמבר, בהם מומשו כחצי מיליארד נקודות. הסבר אפשרי לכך הוא שהמרת נקודות לאל-על לקראת חופשות החורף (סקי) והקיץ.
החברה הודיעה כי בפברואר 2005 יחול שינוי באופן מימוש הנקודות במבצעי Cal. הלקוחות יוכלו ליהנות ממבצעים גם אם אין ברשותם את מלוא הנקודות הדרושות למבצע אך יחויבו במועד החיוב החודשי ביתרת הנקודות החסרה להם לפי ערכה הכספי של נקודה במבצע אותו מימשו.
עוד מתברר כי במבצעים בהם לא פורסם שווי הנקודה, יחויב הלקוח בסכומים הבאים: בויזה ומסטרקארד - 1.6 אגורות לנקודת חריגה, בדיינרס - 2.5 אגורות לנקודת חריגה. עם סיום המבצע הקודם יחויבו הלקוחות ב-1.6 אגורות עבור כל נקודת חריגה.
בתכנית "חלומות 2005" (החדשה) ו"מועדון המתנות של דיינרס" לא יחול שינוי באופן צבירת הנקודות, (1 נקודה על כל 20 ש"ח הוצאה בכרטיס), מעבר ל-200 שקל ראשונים בחשבון בכל חודש, שאינם מזכים את הלקוח בנקודות.