ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הו מאמא
תנובה העלתה קמפיין תדמית למוצרי "מאמא עוף" שצולם בטכניקת Motion Control
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
26/12/2004 10:14
תנובה העלתה קמפיין תדמית חדש למותג "מאמא עוף", תחת הסיסמה: "כל אמא צריכה מאמא".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO,  צולם בטכניקת Motion Control, ליצירת דמויות משוכפלות, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקלים. 

הסרטון מציג את דמותה של המאמא אסתריקה (בגילומה של השחקנית כרמית מסילתי) המבצעת את משימותיה השונות כאמא, רעיה ואשת קריירה. ההתמודדות עם עומס המטלות מתאפשרת לאחר שדמותה משתכפלת למספר "אסתריקות" והסרטון מציג בהומור את הדינאמיקה הנוצרת בין הדמויות בביצוע התפקידים השונים.

מנהלת השיווק של "מאמא עוף", מיכל גלבוע,  מסרה כי "החברה הציבה לעצמה כיעד להקל על האם הישראלית רבת העיסוקים, ותכננה את מוצריה תוך התאמה ישירה לצרכיה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...