ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דרוש: איש קריאטיב
ברדיו תל אביב מחפשים איש קריאטיב שיטפל בשיתופי הפעולה המסחריים של רצועות השידור החדשות המתוכננות בתחנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
23/12/2004 9:38
ברדיו תל אביב 102FM מחפשים איש קריאטיב בעל הבנה בשיווק שירכז בין השאר את נושא קידום המכירות, שיתופי הפעולה והחסויות של רצועות התוכן החדשות, שיעלו בקרוב לאוויר. בתחנה לא הצליחו למצוא מי שיחליף את נורית ברירו באופן קבוע, מאז פרשה מהתפקיד ביוני השנה.
 
כפי שפורסם ב-NRG, מנכ"ל התחנה הנכנסת, אווה מדז'יבוז', הודיעה לאחרונה על כוונתה לחזק את העוגנים הקיימים  של התחנה ברצועות אטרקטיביות נוספות.
 
את אחת הרצועות האלה, המיועדת לשידור בצהריים, תנחה אור ישראלי. התוכנית שלה צפויה להיות הומוריסטית בעלת גוון אקטואלי, שתתבסס  על טהרת המין הנשי. ל-
NRG מעריב נודע שברדיו תל אביב עדיין מחפשים את המגישה שתשב לצדה של ישראלי באולפן.
 
כמו כן צפויה לעלות לשידור ברדיו תל אביב רצועת ספורט, שמגישיה טרם נקבעו.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...