ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קרוקר בקמפיין אוטובוסים ואינטרנט
את הקמפיין, המכריז על מבצע סוף העונה של הרשת בהשקעה של כ-120.000$, מובילים הדוגמנים אנה זאיקין וסאן המאירי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
20/12/2004 11:14
רשת האופנה קרוקר, בבעלות אתי ודוד לוי, עלתה בימים אלה בקמפיין חדש לסוף העונה, באמצעות משרד הפרסום עפר&הרץ וחברת פרו-מדיה, בהיקף של כ-120,000$. 
 
את הקמפיין החדש, הכולל פרסום על גבי אוטובוסים ופרסום באינטרנט מובילים הדוגמנים אנה זאיקין וסאן המאירי. השניים הובילו גם את קטלוג האופנה של הרשת, שהופץ בארץ ובחו"ל ועוצב על ידי איריס גולדברג, ואויר על ידי אסף חנוכה.
 
הקמפיין החדש של הרשת מדגיש את מבצעי סוף העונה של קרוקר, כאשר בפוסטרים נראים שני דוגמני הבית ישובים על ספסל מאויר בתוך רכבת תחתית.
 
קרוקר משווקת את מוצריה ב-20 סניפים בפריסה ארצית, ובכ-100 חנויות בארץ. כמו כן לרשת חמישה סניפים נוספים בחו"ל. 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

אנה זאיקין בצילומים לקטלוג הקודם של קרוקר


פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...