ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
'מאמא עוף' משנה את האריזות
החברה השקיעה חצי מיליון שקל בעיצוב האריזות החדשות. בגב האריזות מופיעים מתכונים, המתבססים על מצרכי יסוד
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
6/12/2004 18:39
"מאמא עוף", תנובה משנה את אריזות סדרת המוצרים המצוננים של החברה, בהשקעה של חצי מיליון שקל. האריזות החדשות מאופיינות בשמירה על הצבע הכחול עמו מזוהה "מאמא עוף" שצובע מחצית מהאריזה בה מצוין שם המוצר. בחציה השני של האריזה, על רקע לבן בוהק, מופיעה הצעת הגשה. בתוך החבק מונח המוצר כשהוא ארוז באריזה עם מגשית שקופה.

בגב האריזות מופיעים מתכונים, המתבססים על מצרכי יסוד המצויים כמעט בכל בית. המתכונים נוצרו בשיתוף שף שגויס לנושא ונבדקו תוך ביצוע טעימות בשלבים השונים, כך שיהיו מהירים להכנה. מהלך שינוי האריזות הושלם לאחר שינוי שביצעה "מאמא עוף" באריזות עם השקת "רצועות חזה עוף אמיתי" ו"כנפי עוף".

מיכל גלבוע, מנהלת השיווק של "מאמא עוף": "אנו מאמינים כי האריזות החדשות משקפות את תכולתן, מעוררות חשק ורצון לטעום את המוצרים וכמובן, נוחות מאד לשימוש".

סדרת מוצרי העוף המצוננים של מאמא עוף הנמכרת במקררים כוללת  שווארמה אמיתית, שווארמה פרגיות אמיתית, שישליק  עוף אמיתי, חזה עוף בתיבול גריל, רצועות חזה עוף אמיתי, כנפי עוף בתיבול גריל, קציצות עוף, שניצל עוף אמיתי, נגיסי עוף, כוכבי עוף ופילה עוף בשומשום.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...