ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
"מאמא עוף" משנה אריזה
סדרת המוצרים המצוננים מושקת מחדש בהשקעה של חצי מיליון שקלים, תוך הבלטה של הצעת ההגשה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/12/2004 18:23
"מאמא עוף" של תנובה משנה את אריזות סדרת המוצרים המצוננים של החברה, בהשקעה של חצי מיליון ש"ח.

האריזות החדשות מאופיינות בשמירה על הצבע הכחול, עמו מזוהה "מאמא עוף". על רקע לבן בוהק, מופיעה באריזה החדשה הצעת הגשה שלדברי החברה אמורה להדגיש את "איכות המוצר, טעמו וטריותו".

בגב האריזות החדשות מופיעים מתכונים שנוצרו בשיתוף שף שגויס לנושא ונבדקו ואמורים להיות מהירים להכנה.
 
"אחת המטרות שעמדה בפנינו בעיצוב האריזות החדשות של 'מאמא עוף' היתה להמחיש את היות 'מאמא עוף' מותג בעל תדמית צעירה, המתאפיין בקלילות ונוחות ההכנה, לצד בריאות וטריות חסרת פשרות", אומר ברוך נאה, מעצב האריזות החדשות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...